Διακηρυξη ΕΑΚ Μαιος 2017

1

Ενωτική Αγωνιστική Κίνηση (ΕΑΚ)

 Εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Χανίων

Μάιος 2017

 

Μνημόνια δίχως τέλος και νεοφιλελεύθερη κοροϊδία. Φτάνει πια!!

 

 

Αυτές τις μέρες τέλειωσε ένα παραμύθι που χρησιμοποίησε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ όλο το τελευταίο διάστημα λέγοντας ότι πρέπει να ολοκληρώσει την υλοποίηση του τρίτου μνημονίου γιατί αυτό θα σημάνει το τέλος της λιτότητας και την επιστροφή της ανάπτυξης. Η αποδοχή όλων των σκληρών μέτρων που ζήτησε η τρόικα και η ψήφιση ενός τέταρτου μνημονίου καταδεικνύει ότι δεν υπάρχει  φως στην άκρη του τούνελ των μνημονίων αλλά το απόλυτο και ολοένα και πιο βαθύ σκοτάδι.

Πετσοκόβουν το αφορολόγητο στα 5861€ αναγκάζοντας εργαζόμενους των 490€ να πληρώνουν φόρο αλλά και περικόβοντας ένα ακόμη μισθό ετησίως από τους υπόλοιπους. Κόβουν την προσωπική διαφορά στις συντάξεις, μειώνοντας  έως και 22%, το εισόδημα των συνταξιούχων. Μειώνουν τα επιδόματα ανεργίας, το ΕΚΑΣ, τέκνων φτώχειας και φυσικών καταστροφών, θέρμανσης και καταργούν την έκπτωση φόρου για ιατρικές δαπάνες!  Ανοίγουν τα εμπορικά καταστήματα  τις Κυριακές.  Για τις απολύσεις καταργούν το δικαίωμα του “βέτο”, που είχε ως τώρα το υπουργείο Εργασίας και αφήνουν τα αφεντικά να απολύουν κατά βούληση. Επιταχύνουν τις ιδιωτικοποιήσεις στη  ΔΕΗ, το νερό τις συγκοινωνίες που πέρα από όλα τ’ άλλα θα σημάνουν πολύ ακριβότερο ρεύμα και νερό για όλους μας. Υπόσχονταν μονιμοποιήσεις όμως συμφώνησαν απολύσεις συμβασιούχων και μείωση του αριθμού τους στο σύνολο του δημοσίου! 

Μέσα σε συνθήκες παγκόσμιας αβεβαιότητας, χειροτέρευσης της οικονομικής κρίσης και της πολιτικής αστάθειας μόνο ως κακόγουστο αστείο μπορεί να ακουστεί το νέο success story της κυβέρνησης, ότι τώρα μπαίνουμε σε μια περίοδο ομαλότητας αφού η «διαπραγμάτευση» τελείωσε, η οικονομία θα αρχίσει να αναπτύσσεται και θα γίνει συζήτηση για την ελάφρυνση του χρέους. Τα πλεονάσματα της τάξης του 4,5%- 5%  που προβλέπει το νέο μνημόνιο, υπόσχονται διαρκείς και αιματηρές θυσίες για τους εργαζόμενους και φοροαπαλλαγές και ελαφρύνσεις για τις επιχειρήσεις.

 

Κάτω τα χέρια από τη Δημόσια Εκπαίδευση!

 

Χαρακτηριστικό του τι εννοεί η κυβέρνηση ως επιτυχία και για ποιον, είναι το τι προβλέπει το νέο μνημόνιο για την εκπαίδευση. Γίνεται λόγος για αύξηση διδακτικού ωραρίου, αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, προώθηση της αξιολόγησης – αυτοαξιολόγησης. 

Βασικό εργαλείο για την προώθηση των αντιδραστικών αλλαγών στην εκπαίδευση η έκθεση του ΟΟΣΑ που αναμένεται ως το Νοέμβρη του 17.

Πριν λίγες μέρες ο ίδιος ο  πρωθυπουργός ανακοινώνει αλλαγές στην εκπαίδευση , ανάμεσα στα άλλα μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα στους 22, και δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή, τις οποίες προσδιορίζει στο τέλος ενός ασαφούς τριετούς προγράμματος, ενώ η θητεία της κυβέρνησης του, τελειώνει το 19. Χρειαζόμαστε ουσιαστικές μεταρρυθμίσεις σε αντίθεση με τις μνημονιακές δεσμεύσεις και όχι επικοινωνιακού τύπου ανακοινώσεις και υποσχέσεις που ουσιαστικά ανοίγουν ένα δημόσιο διάλογο με ετερόκλητους συνομιλητές , για τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης.

Αυτά όλα μέσα σε συνθήκες που η δημόσια εκπαίδευση βρίσκεται στο χειρότερο σημείο που έχει βρεθεί εδώ και πολλές δεκαετίες: 

• Με τουλάχιστον 30.000 λιγότερους εκπαιδευτικούς και τις χαμηλότερες δημόσιες δαπάνες. 

• Με μηδενικούς διορισμούς και ένα αυταρχικό πλαίσιο διαχείρισης του προσωπικού με πίεση παρουσίασης από τις διευθύνσεις τεχνητών πλεονασμάτων, δραστικής περικοπής των μεταθέσεων, υποχρεωτικές μετακινήσεις, συμπτύξεις τμημάτων.

• Με σχολικά κτίρια που ρημάζουν πλημμυρίζοντας στην κάθε νεροποντή και παιδιά που εξακολουθούν να ξεπαγιάζουν στις αίθουσες πολλές φορές νηστικά και υποσιτισμένα.  Η Ελλάδα άλλωστε είναι πλέον η δεύτερη χώρα σε παιδική φτώχεια στην Ευρώπη.

• Με ολοήμερο διαλυμένο και υποβαθμισμένο σε παιδοφυλακτήριο που γίνεται με εναλλασσόμενες βάρδιες των δασκάλων με ωράριο-λάστιχο και όχι με σταθερό προσωπικό. 

• Με ένα ακατάλληλο και ταξικό αναλυτικό πρόγραμμα που προάγει την κατακερματισμένη γνώση και δεξιότητες, σχολικά εγχειρίδια, και ύλη, δύσκολα και εντελώς ακατάλληλα. 

• Με σχολεία που στελεχώνονται, και κρατιούνται όρθια, από ένα πλήθος εκπαιδευτικών, αυτούς που κατ’ ευφημισμό αποκαλούν «αναπληρωτές», τους είλωτες της εκπαίδευσης οι οποίοι δουλεύουν σε μόνιμη εργασιακή ανασφάλεια, με ελάχιστα δικαιώματα και που τρέχουν σε τέσσερα και πέντε σχολεία την εβδομάδα, σε κάθε εσχατιά της χώρας, κάθε χρονιά και διαφορετική. Οι υποσχέσεις της κυβέρνησης για χιλιάδες διορισμούς κατέληξαν σε εγκυκλίους που αποσκοπούν στον περιορισμό του αριθμού τους και το πέταγμά τους στην ανεργία. 

• Με γονείς που αναγκάζονται να βάλουν ολοένα και περισσότερο το χέρι στην τσέπη για τη μόρφωση ων παιδιών τους. Ειδικά γονείς που αναγκάζονται να μισθώσουν οι ίδιοι ειδικούς παιδαγωγούς για τα παιδιά τους που χρίζουν παράλληλης στήριξης. Οι συνάδελφοι αυτοί δουλεύουν στο δημόσιο σχολείο με ατομικές συμβάσεις και ανασφάλιστοι. 

• Με υποβάθμιση της ειδικής αγωγής και υπουργικές τροπολογίες που προωθούν το προσοντολόγιο ως διαδικασία πρόσληψης, που απαξιώνουν το πτυχίο και την προϋπηρεσία. Που κατοχυρώνουν το ατέλειωτο κυνήγι προσόντων και πιστοποιήσεων για μια θέση ελαστικής εργασίας. 

• Με τμήματα- γκέτο για τα προσφυγόπουλα στην απογευματινή ζώνη απομακρυσμένα από τα υπόλοιπα παιδιά. 

Μέσα σε αυτό το περιβάλλον η προώθηση από την κυβέρνηση της αξιολόγησης και της αυτοαξιολόγησης, το μόνο που τονίζει είναι το πόσο η κυβέρνηση, που βγήκε στο όνομα της αριστεράς, έχει παραδοθεί στα νεοφιλελεύθερα δόγματα. Η επιμονή της σε ένα μέτρο, όπως η αξιολόγηση που έχει απορριφθεί επανειλημμένως από τον κόσμο της εκπαίδευσης, με σκληρούς αγώνες, λογοδοτεί στη στρατηγική  του  ΟΟΣΑ και του ΣΕΒ που προωθούν τη δημιουργία των σχολείων επιχειρήσεων που λειτουργούν ανταγωνιζόμενα το ένα το άλλο, υπόκεινται σε τυποποιημένους ποσοτικούς δείκτες αξιολόγησης και φροντίζουν μόνα τους την εύρεση πόρων για τη λειτουργία τους μέσα από χορηγίες επιχειρηματιών και επιχορηγήσεις κατ’ επιλογή από τους Δήμους, που έτσι κι αλλιώς δεν έχουν πόρους. 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Η αξιολόγηση θα είναι αξιοκρατική. Όλοι θα εξεταστούν με τον ίδιο τρόπο: Παρακαλούμε σκαρφαλώστε σε εκείνο το δέντρο»

 

 

 

 

 

 

 

 

Να μας βρουν ξανά μπροστά τους!

 

Η απάντησή μας δεν μπορεί να είναι άλλη από αυτή των σκληρών και ανυποχώρητων αγώνων. Παρόλη την προσπάθεια των συστημικών αλλά και των φιλοκυβερνητικών παπαγάλων να μας πείσουν ότι οι αγώνες είναι κατάλοιπο του παρελθόντος η κυβέρνηση βρίσκει καθημερινά τους εργαζόμενους. Τους υγειονομικούς που διεκδικούν προσλήψεις στα νοσοκομεία, τους συνταξιούχους που παλεύουν για τις συντάξεις τους, τις εργολαβικές καθαρίστριες που κέρδισαν το δικαίωμα στη δουλειά, τους ναυτεργάτες που κέρδισαν το φορολογικό τους, τους αγρότες που υπερασπίζονται την ίδια τους την επιβίωση, τους εργάτες στο Μαρινόπουλο που εξασφάλισαν ότι δεν θα απολυθεί κανείς τους, τους υπαλλήλους της Εθνικής Ασφαλιστικής που παλεύουν ενάντια στην ιδιωτικοποίηση, τους κατοίκους της Πτολεμαΐδας που διαδηλώνουν ενάντια στην ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ και τόσους άλλους.  

Θα μας βρουν ξανά μπροστά τους! Όπως μας βρήκαν τόσες φόρες που εμποδίσαμε την αξιολόγηση να εφαρμοστεί και να διαλύσει ότι άφησαν όρθιο οι περικοπές. Όπως αποτρέψαμε το κλείσιμο εκατοντάδων σχολείων σε όλη η χώρα. Όπως εμποδίσαμε συμπτύξεις τμημάτων και πολλές διευθύνσεις να εμφανίζουν τα κενά σε εκπαιδευτικούς ως πλεονάσματα. Όπως εμποδίσαμε τις υποχρεωτικές μετακινήσεις.  Όπως μας βρήκαν μπροστά τους στον αγώνα για μαζικές προσλήψεις. Όπως μας βρήκαν στον αγώνα για να ενταχθούν τα προσφυγόπουλα στα σχολεία. Στις δίκες των αγωνιστών εκπαιδευτικών σε όλη τη χώρα όταν σταθήκαμε ενάντια στην τρομοκρατία μέσα και έξω από τις αίθουσες των δικαστηρίων. Μικρή νίκη επίσης ήταν τα αμιγή τμήματα που λειτούργησαν στη συντριπτική πλειοψηφία των νηπιαγωγείων μας, μικρή νίκη η εναλλαγή στη βάρδια . Μικρή νίκη και η επιβολή της προσμέτρησης της ώρας σίτισης στο ολοήμερο σε όλους όσους συμμετέχουν.

Υπάρχει τελικά μόνο ένας τρόπος  για να κερδίζουμε. Να διεκδικούμε και να αγωνιζόμαστε για τα καθημερινά και για τα μεγάλα.

Στηρίξτε μαζικά την ΕΑΚ

 Όσο η κυβέρνηση ψάχνει στο νεοφιλελεύθερο ευρωπαϊστή Μακρόν την άλλη Ευρώπη, εμείς θα διατρανώνουμε την πίστη  στο μαζικό αγώνα των εργαζομένων και στην πάλη για να δημιουργήσουμε ένα κόσμο χωρίς μνημόνια, φτώχεια, ρατσισμό και πόλεμο.

 Όσο οι συνδικαλιστικές ηγεσίες της ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ και ΔΟΕ προσαρμόζονται στο «ρεαλισμό» των μνημονίων διεκδικώντας υπεύθυνο ρόλο εμείς θα επιμένουμε στο μαχητικό συνδικαλισμό της βάσης και των συντονισμό από τα κάτω γιατί αυτός μπορεί να εκφράσει τις διαθέσεις των εργαζομένων.

 Παραμένουμε αντιμνημονιακοί γατί δεν απεμπολούμε τίποτα και διεκδικούμε πίσω όσα μας έκλεψαν όλα τα τελευταία χρόνια.  Επιμένουμε ότι η λύση στην κρίση βρίσκεται στην αποφασιστική σύγκρουση με τη βαρβαρότητα των πολιτικών της ΕΕ, του ΔΝΤ και της κυβέρνησης, στις πολιτικές που απέρριψε από την αρχή η κυβέρνηση τη διαγραφή του χρέους, την εθνικοποίηση των τραπεζών με εργατικό έλεγχο, τη γενναία φορολόγηση του κεφαλαίου.  

 Επιμένουμε στο ριζοσπαστισμό μας διεκδικώντας μια άλλη παιδαγωγική που θα παρέχει στην επόμενη γενιά όλες τις αναγκαίες γνώσεις για να μπορέσει αυτή να διαφεντεύει τον κόσμο και τον πλούτο που η ίδια δημιουργεί  με την εργασία της. Διεκδικούμε ένα σχολείο αποκλειστικά δημόσιο, ανοιχτό σε όλους που θα πολεμά τις διακρίσεις εξαιτίας της καταγωγής, του χρώματος, της θρησκευτικής επιλογής και  του φύλου. Που θα προάγει την κριτική σκέψη, τη συλλογικότητα και τον άμεσο δημοκρατικό έλεγχο από του ίδιους τους λειτουργούς του.

 Είμαστε αντιρατσιστές και αντιφασίστες γιατί  ο κόσμος μας δεν χωράει τους πνιγμούς στη Μεσόγειο, τα στρατόπεδα συγκέντρωσης και τις απελάσεις προσφύγων. Γιατί θέλουμε το σχολείο να είναι μια αγκαλιά για τους κατατρεγμένους και θεραπεία για τα τραύματά τους. Παλεύουμε να ενταχθούν όλα τα προσφυγόπουλα στο ημερήσιο πρόγραμμα των σχολείων με την κατάλληλη ανισταθμιστική αγωγή και μόνιμο προσωπικό. Δεν θέλουμε τους νεοναζί της Χρυσής Αυγής στα συνδικάτα αντίθετα παλεύουμε για να μπουν βαθιά στη φυλακή για τα εγκλήματά τους. 

 Η ΕΑΚ κρατώντας το τιμόνι του συλλόγου τα τελευταία χρόνια έχει καθορίσει  ότι ο σύλλογός μας είναι από τους πιο μαχητικούς σε όλη τη χώρα. Ποτέ δεν πουλήσαμε «εξυπηρέτηση» και υποσχέσεις του στυλ «εμείς θα σε βολέψουμε» και δεν πρόκειται να το κάνουμε. Το μόνο που έχουμε να πούμε για τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας είναι ότι χρειάζεται να στηριχθούμε στις δικές μας δυνάμεις και το μόνο όπλο που έχουμε είναι η συλλογικότητα και η οργάνωσή μας.

 Αντιταχθήκαμε στις διασπαστικές λογικές των χωριστών συντεχνιακών συλλόγων και των χωριστών συγκεντρώσεων. Δεν υιοθετήσαμε τη λογική ότι η αντιπαράθεση με τη συνδικαλιστική γραφειοκρατία είναι χωροταξική.  Επιδιώξαμε τη μέγιστη δυνατή ενότητα του εργατικού κινήματος και του συλλόγου.

Όταν: 

• Η ΔΑΚΕ διαφορετικά ψήφιζε στη ΔΟΕ για τη προσχολική αγωγή και διαφορετικά στην ΠΟΕ ΟΤΑ.  

• Η ΠΑΣΚ – ΔΗΣΥ «άδειαζε» τους αναπληρωτές ψηφίζοντας στην ΑΔΕΔΥ ότι οι συμβασιούχοι δεν μπορεί να είναι μέλη συνδικάτων. 

• Η Ενωτική κίνηση εκπαιδευτικών διεκδικεί το ρόλο του κυβερνητικού συνδικαλισμού και της στήριξης της κυβέρνησης ενώ σε πλήρη συμφωνία με το πνεύμα των αντισυνδικαλιστικών νόμων που ζητάει η τρόικα και η κυβέρνηση θέλει να υπονομεύσει την άμεση, μαχητική δημοκρατία των γενικών συνελεύσεων, αντικαθιστώντας τη με ηλεκτρονικές διαβουλεύσεις και «ψηφοφορίες» του καναπέ.

• Το ΠΑΜΕ ταλαντευόμενο ψηφίζει διαφορετικά για την απεργία στην ΑΔΕΔΥ και διαφορετικά στη ΓΣΕΕ  αναβάλλοντας τους ουσιαστικούς αγώνες για όταν «αλλάξουν οι συσχετισμοί» και διαμορφωθούν οι συνθήκες για μια λαϊκή εξουσία. 

εμείς επιμείναμε στο ρόλο της αποφασιστικής, μαχητικής αντιπολίτευσης στον κυβερνητικό κατήφορο, χωρίς να κρύψουμε ποτέ ότι ως παράταξη είμαστε ανοιχτοί στον κόσμο της αριστεράς που είδε τις ελπίδες του να ποδοπατούνται. 

Διεκδικούμε:

 Μαζικούς, μόνιμους διορισμούς για την κάλυψη όλων των αναγκών.

 Δημιουργία των αναγκαίων οργανικών θέσεων για όλες τις ειδικότητες εκπαιδευτικών`

 Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών .

 Πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές.

 Κατάργηση του 3848 

 Καμιά αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και της σχολική μονάδας. Κατάργηση του νομικού πλαισίου της αξιολόγησης.

 Μείωση της αναλογίας των μαθητών ανά τμήμα.

 Καμιά συγχώνευση - κατάργηση τμήματος σχολείου και νηπιαγωγείου. 

 Υπερασπιζόμαστε τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο. Υπερασπιζόμαστε την ενότητα των εκπαιδευτικών και των εργασιακών τους δικαιωμάτων.

 Λέμε όχι στο φθηνό και ευέλικτο σχολείο της αγοράς, του κατακερματισμού της γνώσης και των αντικειμένων, των ταξικών φραγμών.

 Αγωνιζόμαστε για δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και ενιαίο δημόσιο δωρεάν υποχρεωτικό δεκατετράχρονο σχολείο, για το σχολείο των όλων, των ίσων και των διαφορετικών. 

 

       

ΕΝΩΤΙΚΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ (Ε.Α.Κ.)

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν. ΧΑΝΙΩΝ

 

 

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΣΤΟ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ

 

 

Αγοραστού Δήμητρα  Αναπληρώτρια Δασκάλα ΠΕ 71

Ανδρονικάκης Εμμανουήλ, Δάσκαλος

Γεόγλου Ευφροσύνη (Ίνη), Φ. Αγωγής

Γιαννούλης Στυλιανός, Καλλιτεχνικών

Γραββάνη Ελένη, Δασκάλα

Θάνος Ιωάννης, Δάσκαλος

Καλύβας Κωνσταντίνος, Δάσκαλος

Κληρονόμου Κωνσταντίνα, Νηπιαγωγός

Μαλανδράκη Βασιλεία (Βάσυ), Δασκάλα

Μαστρογιαννίδου Χαρίκλεια (Λία), Μουσικός- Δασκάλα

Μαυροφρύδη Στυλιανή, Δασκάλα

Μιχελάκη Κυριακή, Δασκάλα

Μπεζυρτζής Αναστάσιος, Δάσκαλος

Μυρώτη  Μαρία Αναπληρώτρια Δασκάλα  ΠΕ 71

Παπαμηνά Μαργαρίτα, Δασκάλα

Ποντικάκης Φώτης, Δάσκαλος,

Ρίζος Σεραφείμ, Δάσκαλος

Ροδουσάκη Κωνσταντίνα, Νηπιαγωγός

Σιάσιος Παναγιώτης, Δάσκαλος

Χριστοφορίδου Σιρμαλού (Σίσσυ), Νηπιαγωγός

Φαρμάκης Ιωάννης, Δάσκαλος

Φασαράκης Γεώργιος, Δάσκαλος

 

 

 

 

ΕΝΩΤΙΚΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ (Ε.Α.Κ.)

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν. ΧΑΝΙΩΝ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΕ

 

Αγοραστού Δήμητρα  Αναπληρώτρια Δασκάλα ΠΕ 71

Ανδρονικάκης Εμμανουήλ, Δάσκαλος,

Γεόγλου Ευφροσύνη (Ίνη), Φ. Αγωγής

Γιαννούλης Στυλιανός, Καλλιτεχνικών

Γραββάνη Ελένη, Δασκάλα

Θάνος Ιωάννης, Δάσκαλος

Καλύβας Κωνσταντίνος, Δάσκαλος

Κληρονόμου Κωνσταντίνα, Νηπιαγωγός

Μαλανδράκη Βασιλεία (Βάσυ), Δασκάλα

Μαστρογιαννίδου Χαρίκλεια (Λία), Μουσικός- Δασκάλα

Μαυροφρύδη Στυλιανή, Δασκάλα

Μιχελάκη Κυριακή, Δασκάλα

Μπεζυρτζής Αναστάσιος, Δάσκαλος

Μυρώτη  Μαρία Αναπληρώτρια Δασκάλα  ΠΕ 71

Παπαμηνά Μαργαρίτα, Δασκάλα

Ποντικάκης Φώτης, Δάσκαλος,

Ρίζος Σεραφείμ, Δάσκαλος

Ροδουσάκη Κωνσταντίνα, Νηπιαγωγός

Σιάσιος Παναγιώτης, Δάσκαλος

Χριστοφορίδου Σιρμαλού (Σίσσυ), Νηπιαγωγός

Φαρμάκης Ιωάννης, Δάσκαλος

Φασαράκης Γεώργιος, Δάσκαλος

 

 

 

 

 

 

 

 

ΕΝΩΤΙΚΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ (Ε.Α.Κ.)

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν. ΧΑΝΙΩΝ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

 

 

Αγοραστού Δήμητρα  Αναπληρώτρια Δασκάλα ΠΕ 71

Αποστολάκης Αντώνης, Δάσκαλος

Γεόγλου Ευφροσύνη (Ίνη), Φ. Αγωγής

Γιαννούλης Στυλιανός, Καλλιτεχνικών

Γραββάνη Ελένη, Δασκάλα

Θάνος Ιωάννης, Δάσκαλος

Καλύβας Κωνσταντίνος, Δάσκαλος

Κληρονόμου Κωνσταντίνα, Νηπιαγωγός

Μαλανδράκη Βασιλεία (Βάσυ), Δασκάλα

Μαστρογιαννίδου Χαρίκλεια (Λία), Μουσικός- Δασκάλα

Μαυροφρύδη Στυλιανή, Δασκάλα

Μιχελάκη Κυριακή, Δασκάλα

Μπεζυρτζής Αναστάσιος, Δάσκαλος

Μυρώτη  Αναπληρώτρια Μαρία Δασκάλα  ΠΕ 71

Παπαμηνά Μαργαρίτα, Δασκάλα

Ποντικάκης Φώτης, Δάσκαλος,

Ρίζος Σεραφείμ, Δάσκαλος

Ροδουσάκη Κωνσταντίνα, Νηπιαγωγός

Σιάσιος Παναγιώτης, Δάσκαλος

Χριστοφορίδου Σιρμαλού (Σίσσυ), Νηπιαγωγός

Φαρμάκης Ιωάννης, Δάσκαλος

Φασαράκης Γεώργιος, Δάσκαλος

 

 

 

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

 

Ανδρονικάκης Εμμανουήλ, Δάσκαλος

 

 

Ενωτική Αγωνιστική Κίνηση (ΕΑΚ)

Εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Χανίων

 

Επικοινωνία

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΑΝΙΩΝ
 
Τηλ. / Fax 2821046468
 
 
Μπουνιαλή 13-19 Εμπορικό κέντρο "Ερμής" Χανιά
T.K. 73134
AIzaSyADx8rnHUkLUWibRmWx-ISISFPAh0GlxnA